dinsdag 8 april 2014

HOE EEN MEISJE VAN DERTIEN JAAR HET ERVAART....

hallo, ik ben 13 jaar.

ik kom al bijna 6 jaar met plezier bij Carla!
Vroeger ging ik elke week naar Carla , waar dan
ook nog een andere leeftijdsgenoot was en hadden
we een hele middag plezier.
Nu is het verandert, nu kom ik nog elke maand 1x.
Meestal mag ik zelf bedenken wat ik die middag gaat
doen, maar soms heeft Carla iets bedacht
(vaak is dat best leuk)
Meestal ga je iets creatiefs doen, zoals tekenen, kleien
of met speksteen werken. Mijn favoriet is tekenen,
maar als je wilt kan je ook een boswandeling maken
in de buurt.
Als ik problemen heb met iemand uit de klas of iemand
 anders hebben we er een gesprek over. Met tips om
het op te lossen en soms oefenen we het ook in een
rollenspel.
Maar ook met andere dingen bijvoorbeeld, als je iets eng

vind  om te doen of als je weinig zelfvertrouwen hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten