woensdag 3 november 2010

cursus voor moeders (oa.van moeilijke kinderen)

16 november ga ik weer van start met een nieuwe cursus voor vooral gewoon moeders, maar ook voor moeders van moeilijke kinderen !
Inmiddels hebben 2 moeders aangegeven dat ze graag door willen gaan omdat het zo fijn is... Dat is altijd goed om te horen. Twee nieuwe moeders sluiten aan en 2 denken nog even na of ze het aan durven.
Vaak is de eerste stap erg lastig. Doe ik het wel of doe ik het niet.... durf ik het wel of durf ik het niet...
Wie zitten er allemaal bij de groep ? zijn ze wel aardig ? Wat gaan we dan precies doen ? Wat delen we
met elkaar ? Wat wil ik eigenlijk en wat doet die ander ?
Al met al heel veel vragen, heel veel enge gevoelens maar vaak is het toch zo dat na een paar keer geweest te zijn, de meeste dames gewoon genieten van het moment voor zichzelf, de creativiteit en het bovenal gewoon zichzelf mogen zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten