dinsdag 30 oktober 2012

WORKSHOP PAINT A POEM






(gedicht)

Mooie meisjes zijn niet dik.
Wat ben ik dik O wat ben ik dik.
Ik heb honger O wat heb ik honger
Mag ik het zeggen
Ja ik mag het zeggen
Ik barst van de honger.
En ik ben dik.














Wat houdt het in ?
Een gezellige en luchtige workshop met vrienden, bekenden, collega's of familie (of nieuwe ontmoetingen met leuke andere mensen)  waarbij de opdracht heel eenvoudig is, nl. Schilder een gedicht op canvas doek.

Daarbij kun je denken aan letterlijk’ het gedicht op doek schilderen’, maar je kunt het  verhaal natuurlijk ook ‘ uitbeelden op doek. …’. Kijkend naar de voorbeelden van de eerste succesvolle workshop zie je dat je naast gewoon schilderen ook andere creatieve middelen kunt gebruiken...

Moeilijk ?? Nee hoor....  Het motto is dan ook :'iedereen kan iets maken, als je er maar lol in hebt !'
Een ruime hoeveelheid gedichten is aanwezig, maar je mag natuurlijk ook zelf een gedicht meebrengen als je een gedicht hebt, waar je graag iets mee zou willen doen.

Ervaring met schilderen of tekenen is absoluut niet nodig, want de bedoeling is toch om een eigen werkstuk te maken. Plezier in het maken van een schilderij en het gezellig samenzijn is het belangrijkste uitgangspunt.

Vrijgezellenfeest:
Voor vrijgezellenpartijtjes bestaat de mogelijkheid om een gezamenlijk thema te kiezen en de doeken samen te voegen tot een geheel. Een uniek cadeau voor de bruiloft waarbij het thema centraal staat ….
















Kosten
De kosten zijn incl. versnaperingen en materiaal :  27,50 euro incl. btw
Tijdsduur: 2,5 uur

AGENDA NOVEMBER
Zaterdagochtend 17 november 10.30 – 13.30 uur
Zaterdagmiddag 17 november 14.30 – 17.30 uur
Dinsdagavond 20 november
Dinsdagavond 04 december
Zaterdagochtend 08 december 10.30 -13.30 uur

Voor data en tijdstippen na  08 december worden nog nieuwe data bekend gemaakt.
Je kunt altijd bellen als je zelf een dag hebt die je dit graag zou willen doen natuurlijk !!
U kunt inschrijven per persoon.
Tevens bestaat de mogelijkheid om als groep van 6-8 personen te komen. Denk hierbij aan familiedag, vriendinnenuitje, vrijgezellenfeestje, schoonzussendag, workshop met collega's, dameskransjes etc. 


Vragen
Voor vragen of aanmeldingen kunt u telefonisch contact opnemen met Carla Kivits
06-10306344 of via email: info@buro-binnenste-buiten.nl.
oh ja, de workshop vindt plaats in Geldrop, vlakbij Eindhoven.
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten